Labels

Thursday, April 2, 2015

Usaha Hamil dengan GLA Shaklee


Assalamualaikum....

Kehadiran cahayamata dalam rumahtangga sememangnya saat-saat yang sangat indah dan memegang status sebagai seorang ibu. Pada saya momen yang sangat-sangat unik dan tak dapat diluahkan dengan kata-kata. Proses kehidupan yang banyak mematangkan diri...Bersyukur sangat dengan kurniaan Ilahi atas segala nikmatnya.

Dalam kegembiraan kita dengan kehadiran permata hati, ada juga diluar sana pasangan-pasangan yang terpaksa menunggu lama untuk mendapatkan zuriat sendiri walaupun pelbagai usaha dan cara telah dilakukan. Saya berharap sangat semoga mereka dipercepatkan mendapat anak dan dalam masa yang sama diberikan kekuatan hati untuk terus berdoa dan berusaha tanpa putus asa..

Salah satu usaha untuk mendapatkan zuriat sendiri adalah dengan mengamalkan pengambilan GLA Shaklee. Ramai yang telah berjaya hamil hanya dengan mengamalkan GLA Shaklee. Jadi saya syorkan kepada bakal-bakal ibu diluar sana untuk mencuba dan beusaha dengan GLA Shaklee ni. In syaa Allah.


Bagaimana GLA Shaklee ni dapat membantu ialah :
  • Semasa gejala senggugut, hormon estrogen & progestron berkurang di dalam badan menyebabkan dinding rahim mengucup dengan kuat dan dengan kehadiran hormon protaglandin juga yang sangat berkaitrapat dengan emosi menyebabkan rasa yang sangat tidak selesa. Senggugut juga boleh mengganggu proses kesuburan. Menurut kajian, tubuh kekurangan GLA ( gamma linolenic acid ) di dalam badan, jadi pengambilan GLA Complex boleh membantu.
  • Hamil - GLA Complex membantu menghasilkan cecair servik yang berkualiti semasa waktu subur. Ini penting untuk memudahkan proses persenyawaan berlaku. Jadi GLA Complex sangat membantu bakal-bakal ibu yang kurang subur dan kitaran haid yang tak teratur.

Kelebihan GLA Complex 
  • Menggalakkan kesihatan semasa kitaran haid
  • Menyokong sistem imun
  • Vitamin E membantu melindungi arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara sel-sel di dalam tubuh
  • Setiap kapsul GLA Complex Shaklee mengandungi asid-asid lemak utama daripada campuran minyak bunga matahari dan vitamin E, serta Shaklee Guard iaitu sistem antioksidan semulajadi Shaklee yang ekslusif untuk memastikan keberkesanannya.
Kita hanya sebagai hamba dan yang berkuasa hanya Allah S.W.T, di samping usaha dan doa juga perlu seiring. Kurniaan rezeki termasuk anak adalah dengan izin-Nya.. In syaa Allah. 





Sharing is caring with love


Hubungi saya jika ada sebarang pertanyaan dan pesanan. Khidmat nasihat selepas pembelian adalah PERCUMA.

Hadyla Rose ( ID : 910071)
Facebook : Hadyla Rose
SMS/Whatsapp/Telegram : 012.339.8734

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.





No comments:

Post a Comment