Labels

Tuesday, April 21, 2015

Apa kelebihan Shaklee ?


Assalamualaikum wbt...

Apa yang best sangat vitamin atau suplimen keluaran Shaklee ni.... Apa keistimewaan Shaklee berbanding jenama lain yang ada di pasaran ?

Jom jemput baca :-) 



# kenapa saya pilih Shaklee ?

Saya yakin untuk menggunakan produk Shaklee sebab banyak perubahan yang saya alami sendiri sepanjang pengambilan vitamin ni..banyak sangat perbezaannya... dulu-dulu selalu juga tak konsisten makan (hihihi) biasala kekadang terlupa nak makan, konon2 busy la kan, (padahal malas nak makan) ..tu dulu la..sekarang dah disiplinkan diri ambil atleast yang basic seperti set family wellness. Tapi skang tengah preggy sudah semestilah set ibu hamil full set yang saya amalkan. Untuk kesihatan saya dan juga si comel dalam perut ni...:-).
kulit pun semakin glowing, kalau dulu kat tangan pun nampak garis halus2...risau mak..tua sebelum waktu kah..huhu....tak payah citer kat muka...kulit tak sekata, tak bermaya, kusam, kekadang banyak jerawat tumbuh di muka...selepas ambil Shaklee,..kalau ada pun sebiji dua..okla kannn..tu pun time period time hormon bermaharajalela..sebenarnya saya lebih utamakan pembaikan dalaman dulu selepas tu baru lah luaran ( dalam kepala dah terbayang2 set Nutriwhite yang awesome dari Shaklee tu :-) ). sejujurnya saya tak suka mekap yang tebal2, sebatu dah nampak gincu merah, pipi putih pakai bedak + foundation yang berkilat2..huhuhu...saya suka nampak natural  :-) tapi tak nak lah sampai nampak pucat lesi plak kalah versi nenek kebayan moden...huhuhu..(#ikhlas dari mak vogue to-be yang banyak nauuuuu songeh!!!)

# kenapa saya nak serius buat biz Shaklee dari rumah ?

Boleh berniaga secara santai dari rumah melalui medium internet (blog, FB, emel, instagram) sebagai perantaraan. Sejujurnya mak vogue to-be ni seorang pemalu tahap dewa..hihihi.. dan bukan kategori orang yang peramah la & bukan juga jenis jumpa orang ada je citer nak potpetpotpet..hihi... apa tah lagi nak cerita biz secara 'live'....so ni memang medium yang sangat sesuai dengan saya....

# Kenapa biz Shaklee lagi jadi pilihan

  • Pertama :- Nak sharing, sharing n keep sharing, lagi dan lagi... kebaikan -kebaikan yang saya rasa dari pengambilan vitamin-vitamin Shaklee kepada ramai orang di luar sana..Produk Shaklee memang berkualiti setanding dengan kesannya untuk kesihatan yang optimum... Produk yang sangat diyakini dengan adanya status halal dan jimat serta berbaloi untuk duit yang kita keluarkan...Contoh mengikut pengiraan,.. sebenarnya vitamin Vita-lea (Multi-vitamin tertua di dunia) 1 botol mengandungi 120 biji dengan harga RM 88.75, boleh di makan selama 4 bulan, secara puratanya dalam RM 0.70 sehari untuk 1 biji...berbaloi kan?...Saya bermula dengan set hamil, seterusnya dengan set pantang dan menyusu...dan kini ingin sharing juga produk2 lain yang best2 dari Shaklee untuk anda di luar sana....
  • Kedua :- Masa yang flexible dengan bantuan teknologi masakini segalanya mudah. Sambil melayan anak & uruskan keperluan harian mereka, saya juga boleh reply SMS & whatsapp, update sharing di blog & FB. Tak ada paksaan untuk attend class tertentu atau tak perlu keluar malam2. Hanya berada di rumah dalam keadaaan santai,..boleh dapatkan ilmu marketing & ilmu produk hanya melalui medium internet. alhamdulillah di temukan dengan biz yang best ni..... hubungan kekeluargaan juga lebih erat...
  • Ketiga :- Beli untuk makan sendiri bersama ahli keluarga pun boleh dapat cash bonus...sambil belanja sambil kumpul point..tengah bulan dapat bonus.  Best sangat!..
  • Keempat :- Stok pun tak perlu simpan banyak2... sebab pihak shaklee ada sistem yang sangat mudah dan efisien untuk ahlinya mendapatkan produk secara terus dari mereka. Order hanya melalui online, seterusnya shaklee akan uruskan penghantaran terus ke rumah anda. Tempoh penghantaran juga mengikut lokasi kebiasaannya 1-2 hari barang dah selamat anda terima...mudah kan ? 
  • Kelima :- Ada group support yang sangat awesome dan best! Penuh dengan aura positif. Amalan rohani lebih diutamakan dalam biz ni....In syaa allah anda tak akan rugi bersama kami...:-)


Hubungi saya jika ada sebarang pertanyaan dan pesanan. Khidmat nasihat selepas pembelian adalah PERCUMA.

Your Trusted Consultant
Hadyla Rose ( ID : 910071)
Facebook : Hadyla Rose
SMS/Whatsapp/Telegram : 012.339.8734
Email : hadyla.rose@yahoo.com
http://vitalifestyle2u.blogspot.com/

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


DAFTAR SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI!
Banyak kelebihan mendaftar sebagai ahli Shaklee !

Hanya online sahaja, anda mampu mendapat 4,5,6 angka sebulan. 
Dengan syarat anda seorang yang rajin, kuat berusaha & ada impian untuk berjaya.
Secara automatik, anda akan di masukkan ke dalam "group exclusive" kami. Kemasukan adalah terhad kepada individu yang layak sahaja.









No comments:

Post a Comment