Labels

Tuesday, January 27, 2015

ENERGIZING SOY PROTEIN

Energizing Soy Protein -Vanilla (850gm)

Satu lagi produk kegemaran saya, produk WAJIB ada sepanjang penyusuan anak ketiga. ESP la nama glemer nye...hehehe...Ia banyak membantu badan saya untuk kekal cergas dan sihat bagi penghasilan susu yang banyak dan mencukupi untuk si kecil. Dalam masa yang sama juga, kebaikan yang saya dapat daripada ESP ni, badan saya tidak mudah letih dan keperluan badan saya juga tidak terganggu. Yelah, kekangan masa memang sedikit sebanyak akan mengganggu cara pemakanan diet harian saya. Dengan set penyusuan Shaklee MEMANG banyak membantu mengisi mana yang lompang dalam nutrisi harian saya.

Merupakan sumber protein yang lengkap berasaskan tumbuhan berprotein serta berkualiti tinggi yang secara semulajadi rendah lemak dengan kandungan 14gm NON-GMO protein soya sihat dan 500mg kalsium untuk setiap hidangan. Ia juga bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino yang penting termasuk 9 asid amino perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh badan manusia.


Antara kebaikan ESP ini ialah ;

  • Membantu mengekalkan kepejalan otot.
  • Membantu menyokong sistem imun dan membaiki sel-sel tisu yang rosak.
  • Glisemik yang rendah dapat membantu mengekalkan gula dalam darah yang normal dan membantu pengurangan berat badan.
  • Membantu membekalkan tenaga berkekalan selama berjam-jam. Membantu menahan rasa lapar selepas di minum.
  • Diproses dengan air (bukan bahan kimia) untuk mengekalkan bahan penting seperti isoflavones, genistein, dan daidzein. Isoflavones pula meningkatkan fungsi kesihatan jantung, tulang, payudara dan prostat. 
  • Membantu mengimbangi kitaran hormon semasa peringkat pra-menopaus dan menopaus.
  • Non-GMO bermaksud tidak diubah secara genetik, ESP Shaklee memang BEBAS daripada ubahsuai secara genetik. Dijamin halal, tiada perisa tiruan, pewarna dan bahan pengawet.  
Siapa yang sangat disarankan pengambilan ESP Shaklee ini ?
  • Ibu Menyusu
  • Ibu Mengandung
  • Ibu berpantang
  • Individu yang ingin kulit yang sihat dan otot yang pejal
  • Individu yang ingin berat badan yang ideal
  • Individu wanita yang mempunyai tanda-tanda pra-menopaus dan menopaus.
  • Individu yang sentiasa letih/lesu, pucat dan mengalami masalah anemia.  

Hubungi saya jika ada sebarang pertanyaan dan pesanan. Khidmat nasihat selepas pembelian adalah PERCUMA.

Hadyla Rose ( ID : 910071)
Facebook : Hadyla Rose
SMS/Whatsapp/Telegram : 012.339.8734

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


No comments:

Post a Comment