Labels

Saturday, May 2, 2015

Set Kecantikan Shaklee #1 : NUTRIWHITE


Assalamualaikum wbt..

Teruja sangat dengan set penjagaan wajah Shaklee ni tau,... :-). Mesti ramai yang diluar sana tidak tahu..., selain daripada vitamin, Shaklee juga mempunyai produk set penjagaan wajah yang awesome. Sebab apa tau, jom saya kongsikan :-)


NutriWhite Skin Care
NutriWhite Skin Care Set


Set rangkaian NutriWhite ni dibangunkan oleh para saintis dan pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat. NutriWhite dengan teliti memilih campuran nutrien daripada 16 buah negara yang berlainan. 

Eksklusif untuk Shaklee, kombinasi nutrien unik dengan paten tertunda ini digelar WhiteN-16. Selain itu, formula botani ini diperkayakan dengan vitamin C aktif serta derivatif akar manis, yang di proses lebih daripada satu langkah baki menekankan kecerahan kulit, membantu melicinkan permukaan kulit juga lebih segar dan bersinar.


NutriWhite Natural Nutrients
 * Sila click untuk lebih jelas *


Sistem NutriWhite bertindak dengan 5 cara :-



Sistem NutriWhite Bertindak Dengan 5 Cara
Sistem NutriWhite Bertindak Dengan 5 Cara

Sesiapa yang berminat nak mencuba sendiri NutriWhite ni, jangan segan-segan contact yer... :-) Harga mampu milik dengan kualiti yang terbaik. Penggunaan juga sangat menjimatkan antara 5-6 bulan. Berbaloi-baloi kan!!. Jom jangan lengah2 kan :-)




Hubungi saya jika ada sebarang pertanyaan dan pesanan. Khidmat nasihat selepas pembelian adalah PERCUMA.

Your Trusted Consultant
Hadyla Rose ( ID : 910071)
Facebook : Hadyla Rose
SMS/Whatsapp/Telegram : 012.339.8734
Email : hadyla.rose@yahoo.com
http://vitalifestyle2u.blogspot.com/

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


DAFTAR SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI !

Banyak kelebihan mendaftar sebagai ahli Shaklee !

Hanya online sahaja, anda mampu mendapat 2,3,4,5,6 angka sebulan. Anda yang tentukan. Dengan syarat anda seorang yang rajin, kuat berusaha, proaktif & ada impian untuk berjaya!
Secara automatik, anda akan dimasukkan ke dalam "group exclusive" kami. Kemasukan adalahterhad kepada individu yang layak sahaja.







No comments:

Post a Comment